معرفی و تاریخچه شرکت NSG

شرکت NSG، که به عنوان گروه تخصصی و مهندسی نوآوران صنعت پادآب شناخته می‌شود، در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان و بومی‌سازی تکنولوژی‌های نوین در ایران است. این شرکت تخصص خود را در حوزه بهبود و پیشرفت صنایع ساختمانی دارد. فعالیت‌های اصلی این شرکت شامل تولید محصولات آب‌بندی، عایق‌های رطوبتی نفوذپذیر، افزودنی‌های بتن، رزین‌ها و چسب‌های ساختمانی با پایه آب و چسب آب بندی استخر است. از فناوری نانو نیز در فرآیند تولید این محصولات استفاده می‌شود.

با تمرکز بر آموزش و توسعه مهارت‌های نیروی انسانی ماهر و دانش‌بنیان، شرکت NSG توانسته است با تولیدات با کیفیت خود، حضور قابل توجهی در بازار چسب و عایق‌های رطوبتی کشور داشته باشد. علاوه بر تولید، فروش و صادرات محصولات ساختمانی، شرکت NSG خدماتی مانند مشاوره، طراحی و اجرا، مقاوم‌سازی و آب‌بندی، مدیریت لجستیک و اجرای پروژه‌های عمرانی را نیز ارائه می‌دهد.

NSG با تمرکز بر پرورش نیروهای فنی و متخصص، بهره‌گیری از دانش سرمایه انسانی و راهکارهای نوین مهندسی، توانسته است به طور همزمان با تلاش فراوان، اهداف خود را دست‌یابی کند و در بازار چسب و عایق‌های رطوبتی نقش مهمی را ایفا کند.

فعالیت‌های NSG تنها به فروش و توزیع محصولات محدود نمی‌شود. بلکه شرکت، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. این خدمات شامل آموزش و برگزاری دوره‌های تئوری و عملی در کارگاه‌های ساختمانی، اخذ گواهینامه‌های فنی، مشاوره کارشناسی، برآورد ریالی هزینه‌های پروژه، اجرای فنی با قیمت رقابتی همراه با بیمه و ضمانت‌نامه رسمی، و خدمات پس از فروش می‌باشد.

محصولات و خدمات NSG در حوزه‌های مختلفی ارائه می‌شود. این شرکت در زمینه‌های مشاوره، طراحی و اجرا، ساخت و بازسازی، مقاوم‌سازی و آب‌بندی، نظارت و بازرسی فنی داخلی و بین‌المللی، تأمین کالا و تجهیز کارگاه‌های عملیاتی، مدیریت لجستیک و اجرای پروژه‌های ساختمانی فعالیت می‌کند. همچنین، شرکت NSG محصولات آب‌بندی و عایق رطوبتی نانو، درزگیر و ماستیک، رنگ و رزین، افزودنی‌های بتن، چسب و محصولات ساختمانی را به صورت جامع و انتها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

استراتژی NSG بر اساس تولید محصولات با کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی نوین، توجه به نیازهای مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش قوی است. این شرکت با تیم مهندسی و فنی مجرب و متخصص، به تحقق این اهداف پرداخته و در طول سال‌ها توانسته است جایگاه قوی در صنعت ساختمان ایران کسب کند.

این شرکت مجوزهای متعددی از کشورهای اروپایی، انجمن بتن ایران و اتحادیه افزودنی‌های شیمیایی دریافت کرده است. همه محصولات این شرکت با محیط زیست سازگار هستند.

 

معرفی و تاریخچه شرکت NSG

معرفی و تاریخچه شرکت NSG

 

 محصولات NSG و کاربردهای آن‌ها

محصولات شرکت NSG شامل گروه‌های مختلفی از چسب و لوازم جانبی آب‌بندی، رزین‌های نانو برای انواع سطوح و نماها، محصولات درزبندی و مستیک، و محصولات مقاوم‌سازی و ترمیم می‌شوند. تمامی محصولات این گروه در آلمان با استفاده از فناوری نانو تولید می‌شوند.

برخی از محصولات این گروه‌ها عبارتند از چسب آب‌بندی نانو NSG-Z90، ژل درزگیری NSG-PADAB، واتر استاپ NSG-WS30، چسب و افزودنی‌های ملات نانو NSG-B70، چسب کاشی پودری NSG-PBP، رزین نانو NSG-P100 ،NSG-PLC و NSG-N50 ،NSG-SI30 ،NSG-P.P

 

 محصولات NSG

محصولات NSG

 

– NSG-Z90:

این محصول یک مایع آب بندی است که پس از استفاده کاملاً بی‌رنگ می‌شود. این محصول به عنوان پوشش نهایی و آب بند در استخرها، نماهای سیمانی، مخازن بتنی آب شرب یا فاضلاب، پشت بام و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود و می‌تواند هر سطحی را به طور کامل آب بندی کند.

– NSG-B70:

این محصول به عنوان یک چسب آب بندی برای ایزولاسیون ملات‌های سیمانی استفاده می‌شود و همچنین قادر است به مقاومت و ضریب چسبندگی ملات کمک کند.

– NSG-N50:

این مایع برای افزایش مقاومت و ضریب چسبندگی در کفسازی و سنگ‌کاری استفاده می‌شود.

– NSG-P100:

این محصول با خاصیت آب بندی ۱۰۰٪ به عنوان جایگزین NSG-Z90 در مناطقی که نیاز به سطوح براق دارند، استفاده می‌شود. همچنین در مناطق مرطوب و شرجی با غلظت بالا و نیاز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

– NSG-PADAB:

این محصول یک ژل آماده برای ترمیم درز و بندکشی سرویس‌های بهداشتی، حمام، استخر، جکوزی، تراس و آشپزخانه است. این ژل ضد باکتری و مقاوم در برابر خزه و جلبک است و در مقابل تمامی شوینده‌های اسیدی و صنعتی مقاوم است.

– NSG-MA

این محصول در سیستم آب بندی یا مواد افزودنی دیگری استفاده می‌شود.

 

معرفی شرکت NSG و محصولات آن

سئوالات متداول

 

آیا روش ۲۲۲ برای سایر محصولات NSG نیز قابل استفاده است؟

روش ۲۲۲ اصلیاً برای محصول Z90 طراحی شده است و به صورت خاص برای این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگرچه این روش به طور مستقیم برای سایر محصولات NSG مانند N50 و B70 تعیین نشده است، امکان استفاده از این روش برای آنها نیز وجود دارد. با این حال، برای هر محصول خاص، توصیه می‌شود که راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های تولید کننده را مطالعه کنید و از روش‌هایی که برای آن محصول توصیه شده است، استفاده کنید.

استخر قدیمی که شکست و ترک زیادی دارد را چگونه با محصولات شرکت NSG آب بندی کنیم؟

برای آب بندی استخر قدیمی ساز با شکستگی و ترک‌های زیاد، می‌توانید از محصولات NSG استفاده کنید. روش زیر را می‌توانید استفاده کنید:

۱. تعمیر ترک‌ها: از محصول N50 برای تعمیر ترک‌ها استفاده کنید. با استفاده از ملات تعمیری، ترک‌ها را پر کنید و آنها را ترمیم کنید.

۲. پرکردن خلل‌ها و فراج‌ها: با استفاده از محصول B70، خلل‌ها و فراج‌های کوچک و ترک‌های موجود را پر کنید و سطح را صاف کنید.

۳. ایزوله‌سازی سطح: با استفاده از محصول Z90 و با روش ۲۲۲، سطح استخر را ایزوله کنید. این روش شامل رقیق کردن محصول Z90 با آب و سپس اعمال دو مرحله از دوغاب (Z90 + آب + پودر سنگ الک شده + سیمان) به سطح استخر است.

با استفاده از این روش، ترک‌ها و شکستگی‌ها تعمیر می‌شوند و سطح استخر با استفاده از محصولات NSG به خوبی آب بندی خواهد شد.

چاله آسانسور را چگونه با محصولات شرکت NSG مثل N50 یا B70 یا Z90 آب بندی کنیم؟

۱. مهار جریان آب: با استفاده از محصول MA700، جریان آب مشهود را مهار کنید. این محصول قابلیت ایجاد مانعی برای جلوگیری از نفوذ آب را دارد.

۲. کنترل رطوبت مفنی: با استفاده از محصول SQ2000، رطوبت مفنی را کنترل کنید. این محصول می‌تواند تراکم و استحکام سطح را بهبود بخشد و از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.

۳. اجرای روش ۲۲۲ (محصول Z90): زمانی که سطح چاله آسانسور کاملاً خشک شد، می‌توانید از محصول Z90 و با استفاده از روش ۲۲۲، سطح را آب بندی کنید. این روش شامل رقیق کردن محصول Z90 با آب و اعمال دو مرحله از دوغاب (Z90 + آب + پودر سنگ الک شده + سیمان) به سطح است.

 

در صورت تمایل، می‌توانید با سرزمین رنگ تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره این محصولات را دریافت کنید.